Nasza wiarygodność i odpowiedzialność pozwala nam budować wieloletnie i otwarte relacje. Dzięki temu możemy działać społecznie, wykorzystując stale poszerzające się zasięgi. To pozwala nam podnosić rozpoznawalność marki na polskim, ale i zagranicznym rynku.
Dobrze wiemy, jak ważne jest wsparcie, dlatego sami chętnie go udzielamy. Zaangażowanie z naszej strony wynika z przekonania, że dobro wraca, więc wspieramy wilki z krakowskiego ZOO, Stowarzyszenie dla Natury „Wilk” oraz słowacki klub hokejowy HC Košice.
Z wilkami od dłuższego czasu nam po drodze. Imponuje nam ich praca w zespole, lojalność, a jednocześnie niezależność. Nie bez powodu to właśnie wilk znalazł się w naszym logo. Chcemy zmieniać myślenie o tych fantastycznych zwierzętach, które, często są źle postrzegane, głównie przez osoby, które mało o nich wiedzą.
Objęliśmy więc funkcję sponsora wilków grzywiastych zamieszkujących Ogród Zoologiczny w Krakowie. Cieszymy się, że możemy otoczyć te piękne stworzenia opieką finansową i tym samym zadbać o ich dobrostan.
Odczuwamy wilczy głód na pomaganie. W związku z tym w latach 2021-2022 wspieraliśmy finansowo Stowarzyszenie dla Natury „Wilk”, które zrzesza grupę najlepszych fachowców pracujących na rzecz ochrony wilków w Polsce.
Stowarzyszenie dla Natury „Wilk” od 1996 r. nieprzerwanie pracuje dla naszej przyrody, w szczególności dla ochrony dużych ssaków drapieżnych – rysi, niedźwiedzi i wilków. Ich wspaniała, choć szalenie trudna praca jest godna uznania.
Od marca 2018 roku pełnimy funkcję oficjalnego sponsora drużyny hokejowej HC Košice.
Jest to jeden z najbardziej utytułowanych słowackich klubów, który aż osiem razy sięgał po tytuł mistrza kraju. Swoje mecze rozgrywa na lodowisku Steel Aréna, gdzie można dostrzec nasze reklamy.
Ambasador marki BP2 od 2017 do 2022 roku – Adam Małysz. Najlepszy skoczek wśród dekarzy i najlepszy dekarz wśród skoczków, który postanowił zaufać BP2. Łączyła nas ta sama pasja i stałe dążenie do doskonałości. Był to ogromny przywilej mieć Mistrza po swojej stronie.
W 2017 roku Adam Małysz został ambasadorem marki BP2 i do 2022 roku brał czynny udział w kreowaniu wizerunku firmy.
Niewielu wie, że Adam Małysz z zawodu jest dekarzem i ten fakt zaważył na naszej współpracy. Mimo wielu tytułów, jakie zdobył, nie zapomniał swoich korzeni i z sentymentem powraca do pierwszych dekarskich czynności.
Zawód dekarza na przestrzeni lat ewoluował, stał się prestiżowy i niezwykle atrakcyjny. Zapotrzebowanie rynku nadal jest duże. Zmieniająca się rzeczywistość i postęp technologiczny sprawia, że mistrzowie dekarstwa muszą być na bieżąco z nowościami.
Jak wyobraża sobie siebie Adam Małysz gdyby jego kariera potoczyła się inaczej, gdyby został w branży?
„Gdybym miał dzisiaj być dekarzem, dążyłbym do tego, aby mieć własną firmę, nie byłbym czeladnikiem, zrobiłbym mistrza. Uczyłbym się cały czas i chciał podnosić swoje kwalifikacje. Nigdy nie bałem się wyzwań, co najlepiej pokazuje moja droga w skokach i motosporcie. Tu też dałbym radę!”.
Adam Małysz uczestniczył w ostatnich latach w szkoleniach zachęcając swoich kolegów po fachu do zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, co w dzisiejszych czasach jest tak ważne.
Program, w ramach którego szkolimy i zapoznajemy dekarzy z naszą ofertą produktową.
Autorski program szkoleń praktycznych, prowadzony przez Mistrza Dekarstwa Waldemara Pielę.
Mobilne centrum informacji, szkoleń montażu, spotkania z ekspertami BP2 oraz food truck.
© Copyright 2024 BP2 sp. z o.o.